Hemma ifrån skolan

Så nu är jag hemma igen, eller ja var hemma vid halv tolv men åkte hem till mamma och pappa sen hem igen, gjorde mat och umgicks lite med Gustav när han var hemma på lunch. Så har inte haft tid att skriva förens nu, har ätit en super god middag som jag lagat helt själv som jag ska visa er strax.

Berättade ju förut att jag drömde så konstigt, ja kanske ska göra en kateori som heter drömmar där jag skriver om vad jag drömmer när jag kommer ihåg dom då, så kan ni också skriva era? Vad tror ni om det? Tycker det är ganska kul att skriva om det och höra andras också, för det kan liksom hända vad som helst i drömmen plus att det är kul att se tillbaka på sen. Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback