Greek

Som jag skrev innan, nej det blev inget jobb för mig idag och kommer inte bli senare heller för jag ska nämligen bowla, det känns som jag gör det ganska ofta faktiskt haha. Men pojkvännen och hans jobba kompisar skulle ner efter jobbet och Peter som är Gustavs jobba kompis hans tjej Hanna ska också med och då hänger jag med på.

Så ja fram tills sex när vi ska gå ska jag sysselsätta mig med greek som jag laddat ner, så himla bra ! Det hade inte kommit några nya avsnitt av one tree hill, gossip girl eller 90210 så kollade jag greek eftersom det var jätte längesen jag såg det och dom hade släppt tre nya avsnitt på den nya säsongen som är säsong fyra.

Så om ni inte sätt den serien ladda ner den, för den är jätte bra ! Haha jag ser nog på alla serier nästan, sjukt men alla är så himla bra ! Vad ser ni på? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback