Godnatt på er

Oj statestiken sjuter i höjden ser jag, nog nytt besöksrekord idag.. längesen jag hade över 50 läsare på en dag men jag förstår er bloggen har ju varit rätt tråkig innan men nu börjar den ju bli bra egen, eller? Fast det beror nog kanske på att jag släppte låten idag också haha, men vem vet den kanske lockade till sig några som stannar man kan ju alltid hoppas iaf.

Skulle egentligen ha sätt filmen som gick på sexan nu men pojkvännen har haft fullt upp med att göra något så vi spelade in den, men han är inte klar än så får väl se hur det blir med det. Ska jobba imorgon också så behöver nog få min sömn, fortfrande bara provjobb men ändå det är alltid något. Känner att jag vill så mycket, men behöver pengar. Jag vill börja träna och behöver börja träna, sen spara pengar till kroatsien i sommar och flytten och det är mycket som hör till med den ska ni veta, det blir mycket pengar där. Sen har jag kollat på bil och grejer, ja allt kostar pengar så det är lika bra att spara så mycket som det bara går nu asså..

Nä nu har jag babblat klart för idag, nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att älsklingen snart kommer och gör detsamma, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback