Ganska uttåkad

Fy vad jag har tråkigt, finner inga ord riktigt. Haha, varför blir jag så uttåkad när inte pojkvännen är hemma? Hade tänkt jag skulle plugga ikväll, låter väl roligt en lördag? Njaa inte så värst va? Men men, det finns inte så mycket annat att göra. Alla vänner är som sagt med deras pojkvänner eller dricker och känner inte för dricka idag, så får se vad jag ska hitta på.

Therese skulle egntligen kommit hit och käkat thai mat men sen kom hon inte över på något sätt och jag hade ingen bil osv, fett jobbigt ibland. Är jätte sugen på thai idag men kanske köper det senare ikväll ist och hoppas på att någon gör mat här. Undra när älsklingen kommer hem igen, han måste ju vara hungrig snart tycker man?

Han åkte till jobbet vid nio, när man talar om trollen han ringde nu och sa att han skulle komma hem. Vilken tur jag har, fast han ska vara med sina kompisar ikväll då det blir nog inte lång varit som han är hemma. Får väl se vad jag ska hitta på då, hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback