5e januari 2011

Godmorgon på er, hur mår ni? Hoppas allting är bra i detta snö väder, jag har knappt sovit någonting inatt för Gustav har ju fortfrande inte lyckats somna på nätterna och detta är den natten jag blev lidande av det. Har nog inte mått så bra själv tror jag, känns som jag börjar bli sjuk. Vill inte det. Men nu är iaf han iväg hos läkaren och ska se vad det kan vara för fel på honom, så får vi väl hoppas att han kan sova inatt.

Ikväll ska jag ju Björn Rosenström, skulle egentligen kört in men eftersom vädret ser ut som det gör så vet jag inte om jag gör det. Tror nog det får bli buss faktiskt, mamma sa att det var inte alls kul att köra i detta vädret så eftersom jag nyss tagot körkort och inte är sådär jätte van så kanske det är en dum idé?

Fick också ett medelande igår kväll att Albin och Martina fick sin efterlängtade son inatt, stort grattis ! Jätte roligt verkligen, åh va söt han var :) Får väl se vem han är lik när man får se han på riktigt så att säga :)

Nä nu ska jag snart hem till Rebecka och hjälpa henne med henne projekt arbete, så vi får höras senare om jag hinner skriva mer innan ikväll får se. Ha en fortsatt bra dag i detta snö oväder. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback