22a januari 2011

Godmorgon, hur mår ni idag? Jag mår bra, är inte bakfull eller så haha. Men det hade jag inte tänkt att bli för den delen ändå igår, hade ju tänkt ta det lugnt. Man kan faktiskt gå ut utan att dricka, fast jag var ganska sugen igår måste jag säga så igår direkt efter bowlingen så åkte vi hem till Peter och Hanna för att sitta där och spela spel och dricka lite, men jag drack typ bara några munnar på en öl sen räckte det. Så det känns ganska skönt idag faktiskt.

Vad ska man hitta på idag då? Ingen aning, kanske ska bjuda över någon vän hit? Men dom har säkert redan andra planer det är ju trotts allt lördag, men får se. Längesen jag var med Putte nu, fast han är ju säkert hos sin pojkvän i stan. Men så är det när alla har pojkvänner, man har inte riktigt tid alltid och speciellt inte när någon annan kan haha.

Tänkte jag skulle lägga upp liter bilder ifrån igår, men just nu håller jag på att hämta hem en mapp med bilder ifrån Wilmas dop så datorn är lite seg just nu. Så får göra det sen, kan ju titta på lite glee så länge haha. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback