21a januari 2011

Godmorgon, sovit gott? Fick ju inget svar på det där med min dröm idé så verkar inte som om det är något ni vill läsa om då eller? Synd för inatt drömde jag jätte skumma saker men får väl dela med mig av det till någon annan då haha.

Jo jag skulle egentligen jobbat idag eller ja asså jag får komma dit när jag vill eftersom jag fortfrande lär mig och sådär, så hade tänkt att jag skulle göra det idag eftersom jag var ledig men har mått så dåligt nu imorse också därför jag inte bloggat, har mått illa och att stå där i kiosken och grillen när man mår illa är nog ingen hitt. Behöva vara trevlig imot alla och göra mat, nej det känns som om jag ska spy bara jag tänker på det. Så kanske går dit senare ifall det blir bättre, får se..

Nu hade jag tänkt jag skulle krypa ner i sängen igen och se ifall det är något skoj på tvn, hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback