1a januari 2011

Godmorgon på er, var gårdagen bra? Min blev bra trotts allt, vi visste först inte riktigt vart vi skulle eftersom alla var bortbjudna på middag och sånt. Det var ju vi med egentlien, men pojkvännen ville ju inte gå dit så tråkig som han är. Nej men han ville ju vara med sina kompisar och inte mina eftersom vi va med dom förra året typ, jaja tänkte jag det får väl bli så då.

Men jag hade trevligt hos dem vi var hos, dock tror jag det hade varit roligare hos mina vänner haha ;) Tänkte lägga upp bilder ifrån kvällen om en stund men först ska ja ta mig lite bakfylle frukost, alla brukar ju alltid käka typ pizza, thai och massa sånt när dom är bakfulla men inte jag, jag väljer det lite mer nyttiga alternativet idag


eftersom jag ska bli nyttig detta året, börja träna och äta bra så var ju detta en bra början på det nya året, eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback