13e janurai 2011

Godmorgon, sovit gott? Det har jag gjort inatt i alla fall, så känner mig ganska utvilad men att vara i skolan idag är ändå inget kul. Tur att man bara har en lektion idag och slutar vid halv elva så man kan komma hem i tid. Efter skolan ska jag hem till morfar och hjälpa dom att ta över bilderna ifrån kameran till datan, så svårt? Haha, nej men det kanske är sant som det sägs man kan inte lära gammla hundar sitta, eller vad tror ni?

Datorn och det som den tillhör är lite mer för dom som inte är över 50 år, eller ja dom som är över 50 år behöver den inte till något på samma sätt? Om det inte är inom jobbet då kanske. Dom ska nämligen resa till Thailand och dp vill dom ju naturligtvis kunna fota där nere, åhh jag vill också åka dit !

Efter det ska jag hem till mamma och se om tunikorna hon köpte igår passar och så kommer min syster och Wilma dit på besök idag också så får träffa dom också.

Nä nu börjar jag strax så får nog avsluta, hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback