10e januari 2010

Hej på er, nu kom jag hem ifrån skolan eller ja för typ 10 min sen har hunnit byta om till mjukis brallor och slapp tröjar. Det är det bästa som finns när man kommer hem, att bara slappa och vara slapp till tusen !

Första dagen i skolan och jag är redan halvt död och skoltrött som bara den, jag orkar egentligen inte men orkar inte tänka negativit får vända det till att det inte alls är långt kvar, snart tar jag studenten äntligen ! Längtar så mycket, men när det väl är över så kommer jag säkert sakna skolan? Det brukar alla äldre säga " gud va slappt det var i skolan, att man inte tog vara på det mer " men just nu är det inte kul.

Juste Julia fyller ju 19 år idag också, grattis babe ♥



Nä nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig brevid pojkvännen och vila lite, en lång dag i skolan idag och imorgon likadant blir till att lägga sig tidigt idag. Hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback