21e februari 2011

Fotograferingen gick super bra idag, skönt ! Nu har vi alla bilder som vi ska ha så nu är det bara redigering av dom, sen göra alla interjuverna och uppsattsen sen är vi nog så gott som klara. Skönt ! Det blev en hel del bilder så orkar inte riktigt lägga upp dom just nu men bjuder på några senare.

Nu har jag varit en duktigt tjej och gjort klart uppsatsen i psykologin och den blev på tre sidor bra va? Nu har jag bara repotaget kvar att skriva men vet inte riktigt om jag orkar det nu faktiskt, men det låter som om pojkvänen ska åka iväg nu så kanske passar på att göra det nu ändå? Passade på förut när han sov för då var det lite lugnt annars tittar han alltid på tv och då är det svårt att konsentrera sig, eller ja han tittade på tv men hade dom nya bärbara hörlurarna på sig så jag hörde inget vilket är skönt.

Egentligen så köpte vi dom till mig, haha men han andväner dom mer än vad jag gör. Men det är ett tag kvar tills han ska åka, han skulle åka iväg vid åtta tiden och då börjar ju allt på tvn. Först halv åtta hos mig och sen familjen anorlunda, måndagar och tisdagar är det späckat för mig på tvn sen är det oftast film på onsdag torsdag är det massa på tvn och fredag också massa men då ser vi bara på tvn om vi har myskväll. Sen på helgen är det mest tecknet som gäller haha.

Nä nu ska jag släppa ut lilla Zera som står och mjaouar och vill ut sen ska jag hälsa på Rebecka på jobbet hörs sen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback