Lite uppdatering

Blev lite blogg sugen, eller snarare sagt kanske skriv sugen. Fast nu när jag väl skriver vet jag inte vad jag skriva, haha känner ni igen er? Gud det var längesen jag skrev och det har hänt en hel del, jag har slutat med musiken, börjat med fotografering, börjat jobba och flyttat. Det var kortfattat nu tänkte jag förklara lite, det första med att jag slutat med musiken då.

Jo jag har slåt min lilla hemma studio till en mycket begåvad och bra tjej, Jennifer som har sjungt i mina refränger ibland. Men slutat helt kanske jag inte har, jag får låna hem det om jag vill för att spela in så skulle suget falla tillbaka nån gång så ja finns möjligheten. Jag känner mig klar med musiken helt enkelt, det finns inte så mycket mer att skriva om. Efter x-antal kärleks låtar börjar man liksom tröttna lite på att höra om samma samma hela tiden, eller? Och jag är ju inte olyckligt kär längre jag har ju min man nu så ja det kändes liksom rätt att sluta på nått sätt, det stod mest och samlade dam tyvärr.

Sen till det andra att jag börjat fotografera, det är ju något jag varit intresserad av länge och hållt på med men det var väl när jag hade slutat skolan som intresset föll tillbaka och jag fastnade. Har gått en kurs hos en fotograf nu eller ja den är inte slut än börjar igen efter det nya året, så har köpt mig ett par riktiga studio blixtrar ( där av att jag sålde min hemma studio, jag behövde pengarna ) Och detta är ju något som jag älskar det gjorde med musiken också men den har liksom haft sin gång känns det som, så det fick bli så i alla fall. Så håll tummarna för mig inom denna changern ist :)

Till det med jobbet, jag har tagit tag i det lite bättre nu och har börjat jobba som vikarie på dagis lite överallt här i komunen vilket känns riktigt bra har även gått med i arbetsförmedlingen, men ja har haft en del jobb nu så har inte behövt söka där riktigt så får lägga mig på is där ett tag tror jag :)

Sen till flytten, det visste ni kanske redan föresten? Jag har nog skrivit om det en del va, blev ju sambo med Gustav i juli och har bott här sen dess. Känns riktigt bra att ha något eget faktiskt, fast man saknar familjen ibland :)

Ja så nu vet ni det ;) har ni några frågor kring detta eller nått annat så skriv, skriv, skriv ! Ha det bra så länge, kram på er !


Kommentarer
Amanda säger:

ska du göra en sån där mapp så man kan ladda ner dina gamla låtar? Skulle väldigt gärna vilja ha "du är en falsk person" Den fanns ju tidigare att lyssna på uppe på supertoppen, men den sidan är ju nerlagd :( Tacksam för svar! :)

(följer dig på bloglovin, blev glad när jag såg att du uppdaterat, hoppas du tar upp bloggningen igen!)

2011-12-30 | 17:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback