En glad överaskning

Oj det var verkligen längesen, men fick mig en glad överaskning när jag loggade in och såg att det är fortfrande några få trogna som är inne och kikar på bloggen. Det va kul ! Har funderat mycket på om man skulle börja blogga igen kanske, eller helt enkelt starta en ny blogg eller så men jag vet inte. Det känns som att när jag väl bloggar har jag inte tid för det och när jag slutar har jag all tid i världen haha. Men ska kanske försöka göra lite tid för det, vad tycker ni?

Såg föresten att jag hade fått en kommentar som jag tänkte passa på att svara på

Från: Erna

- är du fortf tillsammans med han din poojke ? :o

Svar:
 
- Ja jag är fortfrande tillsammans med Gustav :) min pojk ! Det va 2 år nu i oktober faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback