9e september 2010

Gud va tråkigt det är att vara ensam, suck. Min pojkvän har ett krävande jobb och det är till att jobba över och jobba över hela tiden, nästan iaf. Men skönt för honom att få lite extra pengar men tråkigt för mig som får vara helt ensam. Igår kom han inte hem förens vid halv tio på kvällen och han åkte vid halv sju så ja vad blir det femton timmar jobb, ja att han var helt slut igår var inte så konstigt, bubben ♥

Men jag sysselsatte mig med annat, cyklade hem till farmor vid tolv tiden igår och bakade bullar, sen blev det till att äta lite middag där också, mysigt och jätte trevligt. Sen cyklade jag hem till putte, gick ut och fotade lite men var så himla sega båda två så det blev bara en snabbis. Sen cyklade jag och putte gick hem till gustav igen och han skulle bevisa att han nog visst klarade av att cykla på motionscyken i 30 min utan problem, jo visst klara han det men det var jobbigt. Och efter han gjorde jag, fast eftersom jag redan hade cyklat ganska mycket den dagen gjorde jag bara en kvart haha. Men det är alltid något eller hur?

Idag därimot så städade jag hela nedevången och sen gjorde jag en halvtimma på tränings cyken, har även lämnat in en uppgift, pluggat lite psykologi. Så känner mig ganska duktig över mig själv :)

Så hade jag och gustav elva månader igår, gows ♥ Fast vi hade mest fullt upp med våra egena saker, bara på kvällen som det blev lite mys med film och sådär. Men man behöver ju inte alltid vara med varan, viktigare nästan gång när det är ett år liksom haha, hade ju varit lite surt att sitta själv då liksom.

Gustav jobbar ju som sagt över idag också, så vet inte riktigt när han kommer hem. Känner att jag börjar blir hungrig nu så hoppas att han kommer snart, annars kanske man får ta och köpa thai mat? Hmm.. inte sugen på det egentligen, ätit det ganska mycket nu på sista tiden. Men pizza är ju så onyttigt så det blir det inte och då har man inte mycket annat att välja på faktiskt. 

Nä, får väl se om det är något på tv, verkar inte så när jag bläddrade igenom och har gjort det ett antal gånger nu. Suck, men får väl tittat på något jag egentligen inte vill se ist haha. roligt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback