3e september 2010

Idag har jag varit duktig, städat hela nedevåningen, + massa disk också, och även hunnit med att cykla lite på motionscyken som vi ställt in här i rummet nu, gött som fan men otroligt jobbigt måste jag säga. Men vill man bli fin får man lida pin som man brukar säga ;)

Börjar skolan halv tre idag, är inte det en jävla tid att börja? Haha helt sjukt sent, men men bättre det än massa jävla håltimmor, och se vad mycket man hinner med på morgonen, skit bra ! När jag kommer hem blir det ännu ett rum att städa som ser ut som skit, grejer överallt och nu med motionscyken mitt i rummet så blir det lite väl mycket grejer. Men men, vad ska man göra när man inte har det så stort? Flytta, ja tack. Men det dröjer ett år till buhu, får stå ut med detta lilla så länge helt enkelt.

Har börjat plugga teori nu igen, blev ju en liten paous där över sommaren eftersom jag tar körkortet geneom skolan och den har stäng så blev det inget mer körande och sommaren gick så fort, jag som hade tänkt plugga massa och köra så mycket jag bara kunde, blev inte mycket av med det heller. Men nu börjas det igen så hoppas att jag får mitt körkort snart, riktigt skönt hade det varit att ha det avklarat bara :) Får plugga lite mer ikväll, är ju ändå ensam eftersom killen ska greja i garaget hela kvällen så får jag väl sysselsätta mig med det jag kan under tiden ;)

Imorgon fyller annie gumman 18 år, wiie ! Äntligen är alla " i vårt gäng " 18 och kan gå ut tillsammans, så imorgon blir det party med alla godingar, det gillar vi ♥

Nä nu ska jag fixa mig innan jag ska hoppa på cyken och cykla bort till färjan och bege mig till skolan. Inte så roligt men vad gör man? Funkar inte att skobba ifrån skolan nu, mycket som måste göras hela tiden och är man inte mä på lektonerna så blir det inte bra på proven, så bara att kämpa detta sista året nu, heja heja !


puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback