28e september 2010

 

Hejsan fina bloggläsare ♥

Hur mår ni idag? Jag är trött, lång dag i skolan idag också puuh. Fast jag och två klasskompisar gick tidiagre ifrån sista lektionen och stack till jensens och käkade haha, det satt riktigt fint ;)

Har en artikel jag måste skriva, och sen en notis tror jag det var? Orkar inte, måste även skriva loggbok och börja på projektplanen till projektarbetet. Känns som jag har hur mycket som helst i skolan nu, prov och massa hela tiden. Så himla skol trött är jag, men man får tänka positivt tre år är gjorda och bara sju månader och några veckor kvar sen är det slut föralltid med skolan för min del. Om jag inte söker vidare sen då, men det lär dröja i alla fall tills det händer, vad jag känner nu.

Min syster är ute idag så hade tänkt hinna med att träffa henna innan hon åker hem igen, snart är det dags och jag blir snart moster. Ska blir så otroligt underbart att få se vad det är som ligger där inne i magen, en pojke eller flicka? Det spelar absolut ingen roll vad det blir men skulle ju bli roligt med en liten flicka, men kanske roligare för den själv om den blir en kille med tanke på att båda mina mostrar har fått två små killar Elias och Melvin så otroligt söta och underbara ♥

Nä nu ska jag se till att få sakerna jag behöver få klart gjorda. Hörs imorgon, ha det fint kära bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback