27e september 2010

Puhh, är helt slut. Varit i skolan sedan åtta och kom hem för en timma sedan, alltså halv sju ni kanske förstår att jag är trött haha. Började med att vi skullle hålla ett föredrag/presentation inför klassen om interjuvn som vi gjort på valfri fotograf, men det är något jag verkligen hatar att stå inför folk och prata sådär. Usch, men det gick faktiskt bra efter det blev det vidare till göteborgs nya tingsrätt. Jag har varit på fyra rättegångar idag, mycket intressant faktiskt men i slutet blev det faktiskt lite tröttsamt och lång tråkigt men men man lärde sig en hel del vilket var själva syftet med det hela och det är ju bra eftersom vi ska ha prov på måndag.

Nu börjar snart halv åtta hos mig och det ska bli kul att se, alltid lite roligt. Så mysigt att sitta och titta på det, men just nu ligger pojkvännen min och sover så tänkte jag skulle få väckt han innan det börjar. Men det ska nog inte bli några problem haha. Har ju fortfrande kvar godis ifrån gårdagen som jag tänkte jag skulle mummsa lite på. Efter en sån lång dag i skolan tycker jag att ja förtjänar lite godsaker, haha eller hur?

Fick frågan också om jag kunde göra video inlägg, men tyvärr måste jag säga att jag hatar att sitta sådär framför kameran och prata, nää usch. Som jag skrev där uppe, hatar att stå inför folk och prata nu är det väl kanske inte riktigt samma sak men ni kanske förstår ändå? Gillar hellre att skriva så ledsen att säga det men ni får nöja er med skrivandet och bilder som jag lägger upp. Känns så dumt att sitta och prata med sig själv, haha kommer inte kännas seriöst. Men det kanske ändrar sig senare vem vet? Men som jag känner nu så är det inget jag vill, trivs med att skriva och stå bakom kameran inte framför och prata haha.

Nä nu börjar det strax så hinner inte skriva mera nu, ha det bra alla fina läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback