Planer inför kvällen och imorgon

Idag är kvällen fullspäckad framför tvn, först DH och CT sen kommer någon ny serie efter CT också som jag börjat se på kommer inte ihåg vad den heter bara men så ser min kväll ut :)

Just nu är min duktig pojkvän ute och fixar med nya boxen, fixar med parabolen och allt. Nu har vi en inspelningsbar HD box, mamma och pappa har en sådan hemma och det är så himla skönt att ha det, kunna se vad man vill utan att tjafsa om vad man ska se för då kan man bara spela in det andra. Slippa reklamerna och allt, så sjukt skönt så det ska bli bra att äntligen få ha det här också. Var ganska van vid det hemma, så nu ska det bli bra att ha det här också.

Nä nu måste jag hjälpa honom med sladden och kolla så det får signal och allt var det var, imorgon blir det stan med Theresé och Janni ska bli skönt med en tjej dag på stan. Sen ska vi åka och hälsa på mosters pärla och syrran, dem har ju inte träffat lilla Wilma än så det ska bli roligt. Sen shoppa inför lördag, ska ju på inflyttningsfest hos Christian och Jessica och man måste vara utklädd så ska köpa maskerad kläder till det. Vill inte säga vad jag ska vara det får vara en överaskning :D

Nä nu måste jag hjälpa till, hörs imorgon puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback