Kvällens planer

Nu har jag läst ett kapitell till, dom två var på nästan 100 sidor så det är ju ganska mycket ändå ;) Sen tog jag en liten powernap och vaknade av att pojkvännen kom hem och pussade på mig, gows ♥ sen låg vi bara i sängen och slappade och kollade tv tills han somnade, då gjorde jag lite rostat bröd och saft det satt fint. Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka och handla, åka till moster och hälsa på och såklart köra :) Så tänkte jag skulle plugga lite till under tiden, gjorde kladdkaka häromdagen så ska nog ta mig en bit och sätta mig med boken. Sen hinner jag nog inte skriva så mycket mer, måste ju lägga mig i tid när vi ska vara på stora holms trafikövningsplats vid halv åtta så får åka hemmifrån ganska tidigt skulle jag tro. Hörs imorgon någon gång, ha en bra kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback