Baso är aldrig nöjd !

Då menar jag verkligen aldrig, när jag frågade om han nya skiva ett x antal gånger hur det gick med den och när den skulle komma ut tyckte han jag var jobbig som "tjatade" på honom. Sen när Shortys nya singel skulle komma har jag tjatat på henne mycket om den innan och sen när Baso skulle mixa tjatatde jag på honom att han skulle mixa, när den var klar osv och då tyckte han att jag bara tjatade om Elins saker hela tiden ist för hans nya skiva, men hallå när jag gjorde det blev du bara suuuurrr !???

Så nu när det stod på hans blogg att man skulle läsa hans blogg så gjorde jag det men han hade inte skrivit så mycket eller på länge så skrev jag skriv mer, nä då höll han på att mixa Elins låt så då blev han också grining för att jag tjatade om bloggen när han mixade ..

Han blir bara aldrig nöjd den killen ! Dessa rappare asså ;)

( ta det med en nya salt )

Kommentarer
Baso säger:

Jag är inte riktigt nöjd med det här inlägget :D gör om, gör rätt :D

2010-11-02 | 15:00:12
Bloggadress: http://baso.blogg.se/
Baso säger:

svar: nej nu är jag inte riktigt nöjd med hur du svarar på min kommentar.

2010-11-02 | 15:21:23
Bloggadress: http://baso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback