Godmorgon

Har ni sovit gott? Det får vi hoppas iaf, underbart väder idag eller hur? Man blir så glad när man får se lite sol känns som om det var så längesen man gjorde det, nu känns det att våran börjar närma sig. Härligt !

Måste passa på att säga grattis till Rebecka som fyller 18 år idag, grattis gumman ♥ Hoppas du får en toppen dag idag, när du äntligen kan köpa dina egna cigg, folk öl, gå på krogen ja det är väl det viktigaste? haha. I helgen ska vi fira dig ordentligt så du får hålla ut tills dess ;)

Nu har jag håltimma, inget ovanligt jag vet. Sitter med ett arbete som vi har i trafiken, måste ju göra någon nytta? Men nu fanns det inte mycket mer att göra så fick lite tid över till bloggen, bra va? Eller fick och fick, jag tog mig tid helt enkelt haha. Börjar idrotten halv två så det är ett tag kvar, men får väl se till att plugga lite på annat under tiden. Hörs senare, ha en fortsatt bra morgon ♥

Kommentarer
Jennie säger:

hehe söt du är.

2010-03-09 | 15:31:16
Bloggadress: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback