Eftermiddags update

Tog mig lite sovmorgon i morse eftersom vi hade svenska och det vi skulle göra hade jag redan gjort och eftersom vi har håltimma ganska länge efter den lektionen typ 2 timmar så kände både jag och noomie att vi tar hellre sovmorgon, skönt ! Så nu har vi haft mediakommunikation eller har fortfrande men jag och julia är klara med våran uppgift så vi sitter mest inne på facebook, bloggkoll osv. Vad ska man göra liksom? Fick ju passa på att blogga lite också när läraren är ute och har betygsnack, hon får lite damp om man är inne på annat så får skriva ganska snabbt. haha, så kan bli lite felstavningar ibland.

Ska ha trafik nu snart i 2 och en halv timma, i samma sal som vi är i nu och har haft lektionen här nu i 2 och en halv timma. Kanske segt måste jag säga, när man är hungrig och har huvudvärk. Det är så himla varmt i denna salen också, känns som om det inte kommer in någon luft då blir man ganska trött. Speicellt när man sitter vid en data hela tiden också, men men så är det.

Skönt idag att det är fint väder iaf eller vad säger ni? Riktigt skönt, dock är det riktigt kallt så om ni ska ut nu och inte varit ute innan låt er inte luras av det fina vädret utan det är faktiskt kallt så glöm inte halsduken och vantarn för det behövs kan jag lova ;) Nej nu ska jag försöka få sluta tidigare så man kan käka på bk för en gång skull, riktigt längesen jag gjorde det nu kanske ett års sen? Shiit tiden går fortare än vad man tror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback