Dags att köra bil

Ja då var det dags att ta sig ut i trafiken och göra den osäker igen, haha. Jag mår seriöst dåligt över att köra bil, tycker det är för mycket att tänka på så det blir helt kaos i hjärnan typ och känner mig typ sämst. Inga roliga stunder i den där bilen inte, men vad ska man göra? Det är bara att kämpa sig igenom, man kan ju aldrig bli bättre om man inte övar eller hur? Och eftersom jag snart ska börja köra på "riktigt" i skolan så måste jag ju ha någorlunda hum tycker jag.

Ska nog även åkta och hälsa på lilla prinsen och moster för att se hur dom har det, han växer ju och lär sig nya saker hela tiden så det är alltid lika kul att komma och hälsa på ♥ Kan inte fatta att det snart kommer en liten till bebis och inte långt efter det ska min andra moster också få en liten bebis, så det blir fullt av bebisar. Så himla skoj och mysigt ♥

Nä nu väntar mamma på mig så får snabba mig, ha det fint så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback