6e mars 2010

Godmorgon snyggingar ♥

Har ni sovit gott? Det har inte jag gjort, fy va dåligt jag har sovit. Har vaknat minst 10 gåner inatt och drömt massa skumma drömmar, även gustav har sovit jätte dåligt inatt så det är lite konstigt faktiskt. Vaknade jätte tidigt också, halv åtta vilket var riktigt segt för kunde inte somna om igen. Gustav åkte till jobbet för lite mer än en timma sedan så jag har suttit vid datan och läst lite bloggar, trevligt :)

Men vilket väder det är idag, eller hur? Lördag och solen skiner kan det bli bättre? Jag tvivlar på det, ikväll ska jag och gustav hem till mamma och pappa som ska göra god middag :) Vilket ska bli riktigt trevligt, längesen vi var hemma nu. Gustav har bara varit med och ätit middag på restaurang med dom + mina syskon, men det var ett tag sen så det ska bli riktigt trevligt faktiskt. Blir nog till att kolla melodifestivalen också, hur ser eran kväll ut, några planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback