2 mars 2010

Det blev inget bloggande igår heller, var i skolan till 3 sen gick jag på stan med mammi efter. Riktigt mysigt ♥ Köpte mig lite nya grejer som jag tänkte visa er när jag kommer hem ;) Eller så kan jag sno bilder ifrån hemsidan för har på mig det jag köpte idag så vet inte om jag orkar ta av det annars får ni det som dagens outfit sen kanske. Får se vad det blir helt enkelt.

Har håltimma nu, ovanligt? nej ! Börjar klockan 13:35 slutade för 30 min sen så ja det är bara att underhålla sig bäst man kan och jag gör ju det just nu, bra va? När Julia och Nea slutar sin historia så ska vi äta suchi, inget jag tycker om egentligen men har bara käkat det en gång och dom är ju som galna i det så får väl ge det en chans till? Det var ju faktiskt jag som föreslog det konstigt nog haha. Nej nu ska jag plugga lite tänkte jag, hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback