15e mars 2010

Godmorgon ♥

Har ni sovit gott? Det har jag gjort och länge också, med tanke på att ja är ledig idag :) Riktigt skönt, gustav mådde dåligt imorse så han stannade hemma också så vi har bara legat och myst hela morgonen typ. Åh det är fint väder idag, kan det bli bättre? Tvivlar faktiskt på det.

Igår hade vi bara mys/slapp dag, båda mådde ganska dåligt efter gårdagen. Men vi tog oss ändå ork till att göra vitlöksbröd, hade inget sånt bröd man brukar ha eller som vi ville ha.. sånt långt bröd, ni fattar säker vad jag menar :P haha, så vi tog frallor ist och gjorde smöret. Blev jätte gott faktiskt, eftersom både jag och gustav inte är intresserade av att göra mat eller vara i köket så blev båda positivt överaskade. Tror vi både kan om vi bara vill ;) Eller vad tror ni?

Idag blir det nog ännu en slapp dag, sjukt sugen på en kebbab talrik så nu funderar på om jag ska ta moppen ( som äntligen funkar, den har inte fungerat på hela vintern ) och åka iväg och köpa det :P

Efter lördagens drickande ser det ut som fan här hos gustav, så han håller på att städa nu, får väl vara snäll och hjälpa honom lite till nu, hörs sen ♥

Kommentarer
Therése säger:

Svar: Ja, det tycker jag nog med och svårast och gå i ;) haha

2010-03-15 | 17:58:58
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback