12e mars 2010

Åh idag är det den 12, hoppas det händer något bra idag :) Mitt lycko nr så man kan ju alltid hoppas. På tal om den 12 så var det idag exakt 9 månader sen jag slutade röka, duktigt eller hur? Jag trodde faktiskt inte att jag skulle hålla upp så länge som jag gjort, men är riktigt stolt över mig själv och tänker INTE börja igen. En sak som är säker.

Idag är det fredag, skönt med lite helg. Har mått dåligt nu dom sista dagarna och varit rädd att bli sjuk men än så länge har inget hänt så det var kanske bara att jag var trött? Det blir nog bara slappande farmför tv idag, har ingen ork till så mycket annat faktiskt. Imorgon ska jag ju fira Rebecka som fyllde 18 i tisdags, så får ladda upp inför det ist.

Är ledig på måndag eller ja har ingen lektion på morgonen, en ganska sent på eftermiddagen sen får se om jag går på den eller hur jag gör. Så det blir en lång helg nu, skönt ! Vad har ni för planer inför kvällen då? Det är spännande nu i let´s dance så jag ska kolla på det, kan ju inte missa när man sätt typ alla avsnitt haha. Någon mer än jag som ser på det isf vem är eran favorit? Jag har två, molly och cloudia ( stavas? )

Nu ska jag plugga lite, hörs sen ♥

Kommentarer
JNY © säger:

svar: tack, ja den är skit snygg verkligen.. vill knappt sälja den, men som sagt.. den va lite för stor nästan :( enligt mig.



ja det kan jag göra :D senare isåfall :)

2010-03-12 | 15:22:31
Bloggadress: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback