Städat klart

Sådär, nu har jag städat klart :) duktig jag är va? De tycker jag iaf. Nu ligger jag i soffan ( Bloggar fortfarande från mobilen ) medans jag väntar på pappa ska göra mat till mig, lyx :-D blir så när man aldrig är hemma längre haha. Nejdå, han ville bara vara snäll när jag har varit duktig och städat ( de var typ en månad sen sist kanske, så de var ganska äckligt ) men man märker inte sånt när man aldrig är hemma. Och de är inte de första jag tänker på när jag väl är hemma liksom, de förstår väl vem som helst? Men ska försöka se till att hålla de så här nu, så slipper jag städa så ofta. Smart va? ;) nä nu ska jag hjälpa pappa lite med maten sen ska jag nog åka över till killen, så vi får höras sen.. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback