Självklart

Ja det var ju något som fattades så klart, vem kunde tro något annat? Så nu har jag lagt till det och lämnat in igen, skulle faktiskt inte förvåna mig om jag fick tillbaka det och få göra om ännu en gång. Hon verkar verkligen inte gilla mig, sånt känner man ju på sig. Hon ger alltid negativ kritik och ska alltid ha något att " klaga " på. Blir så irriterad på sånt ibland eftersom det går ut över mitt skol arbete när jag egentligen gjort som man ska. Suck, jaja.

Nu slutar vi om ca 40 min sen börjar trefiken vid 13:30, håller på med europaresan så det ska bli till att försöka få det så gott som klart idag. Alla grunläggande saker då, man vill ju göra lite bättre så man får ett bättre betyg ;) När man har chansen till att få det så varför inte ta det liksom? Så mycket extra krävs det inte, så hellre slita lite extra än att slappa bara och få dåligt betyg. Håller ni med mig?

Kommentarer
Ellinor säger:

Jätte snygg blogg :)



2010-02-25 | 14:24:54
Bloggadress: http://ellywesterdahl.blogg.se/
Ellinor säger:

Tack :)

2010-02-25 | 19:55:01
Bloggadress: http://ellywesterdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback