Risk ettan

Hejsan !

Inte mycket bloggande idag inte, kom nyss hem ifrån skolan. Jag vet helt sjukt att vara hemma så här sent, ( med det faktum att jag bara går halvdagar och går förmiddag syftade jag på ) Men idag så hade vi risk ettan, som var oligatorisk men ganska onödig enligt mig. Någon mer som gått den? Jag kände mest att man visste det mesta redan, det var redan sånt man hade gått igenom det ända var att det var några filmer man fick se. Så tyckte det var ganska segt att sitta ifrån klockan 13:00 - 16:30 när man har gått upp klockan 05:45 också. Det blir lite mycket för mig iaf eftersom jag ine är van vid att gå i skolan så länge, kanske? Sen att bara sitta och lyssna är aningen segt faktiskt eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback