Rensar bland musiken

Försöker rensa bland all min musik nu, har lagt in allt jag har i itunes så tänkte fixa med lite listor och sådär. Men det går inte så jätte bra faktiskt, är fortfrande bara på a och ska ner till å eller något och har typ 3000 låtar så det är en del och gå igenom. Välja vilka man ska slänga och vart dom ska ligga osv, det lär ta några dagar detta eftersom jag inte kommer orka sitta mer än typ en timma eller något, men nu sitter gustav ändå och spelar så då får jag la försöka få lite gjort under tiden ;P Även om det är tråkigt, önska mig lycka till

Kommentarer
Morganenya säger:

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-08-05 | 12:02:55
Bloggadress: http://morganenya.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback