Melodifestivalen

Mådde inte riktigt bra idag så stannade hemma, så då kan jag ju passa på att blogga också eller hur? Kunde dock inte somna eller jag tänkte jag skulle kolla på dom programen som jag missat och mamma spelat in åt mig :) Så sitter just nu och kollar på melodifestivalen ifrån i lördags och erik saade gick just vidare vilket jag tyckte att han skulle nu sitter jag och håller på en tjej till kommer inte på vad hon heter bara men hon i svart haha. Får väl se hur det går för henne, tyckte dom andra bidagen var sådär faktiskt. Inget som var sådär jätte bra utan dessa två då, erik och hon vad hon nu heter ( bidrag nr 8 hade hon vet jag ) Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback