Lite uppdatering

Sitter just nu och kollar på torsdagens halv åtta hos mig, spännnade att se vem som vinner nu. Kanske någon mer än jag som tittar på det? Mycket mysigt och trevligt program tycker jag. Gustav åkte nyss hem så fick lite tid för att blogga nu, men ska strax ner och få mig något i magen.

Igår hade jag en trevlig kväll med min kära vän patrik, mycket trevligt. Gjorde oss lite god mat och hade trevligt :) Kollade på let´s dance och solsidan, tyckte det var rätt person som åkte ut faktiskt. Vad tyckte ni? Han är så himla stel så därför tyckte jag det var bra att han åkte. Åh solsidan är ju bara för rolig, gud asså! Om ni inte sett det så kan jag verkligen rekomendera det till er.

Ikväll ska jag, gustav, peter och hanna ut och käka och sedan se den nya filmen farsan på bio. Tycker den verkar hur bra som helst och har längtat efter att den ska komma ut, så vi beställde biljetter förra veckan så har fått längta lite efter den nu. Har inte hört någon som sett den, men om någon här har så kan ni ju säga om den var bra? :)

Nu är det dags för mat, ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback