Kvällsupdate

Sitter och väntar på att halv åtta hos mig ska börja, ikväll är det veckans sista avsnitt alltid lika spännande att se vem det blir som vinner. Eller vad säger ni? Vad ser ni på för program på tv/datan/webben? Efter det börjar glee en annan serie som jag följer, haha följer nog det mesta faktiskt. Är ni som jag, eller inte?

Sen ska vi nog se en film och sedan blir det sängen, ganska trött nu faktiskt. Har börjat lägga mig tidigt, ligger i sängen redan vid 8-9 tiden faktiskt. Tycker det gör jätte mycket faktiskt, man behöver inte sova men att bara ligga där liskom. Även om man somnar vid 11-12 kanske så gör det mycket, än om man tex skulle lägga sig vid 11-12. Så är det iaf för mig, vad säger ni?

Nä nu börjar det, ni får ha en fortsatt trevlig kväll nu säger jag godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback