Ingen skola idag

Hade ingen ork till att gå till skolan idag så sitter hemma hos gustav nu och tänkte plugga lite men fastnade vid alla bloggar och tänkte även passa på att skriva lite själv. Hur är det med er bloggläsare? Någon mer än jag som är trött på all denna snön? Nu kan den försvinna tycker jag, det är på jul man vill ha snö inte två månder efter? Eller vad säger ni, är det skönt med snö eller ska den bort?

Håller på att skriva något om Bellamn, som ska in på torsdag så måste se till att få det klart nu. Eftersom jag inte har någon data fortfrande så får jag passa på när jag är här. Tänkte också hinna med att träna idag, har ju inte haft så mycket tid till det nu så jag får väl se till att ta mig det nu när jag inte har så överdrivet mycket i skolan. Nä nu har jag inte tid att skriva mera, måste plugga ha det bra


Kommentarer
Therése säger:

Jag är trött på snön kan du tro!!!

2010-02-09 | 21:58:43
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Jennie säger:

Glöm inte bilder .

2010-02-10 | 14:14:42
Bloggadress: http://mackansfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback