Fått tillbaka min data

Wiie, äntligen fått tillbaka min data nu. Eller ja, har haft den hela tiden men nu funkar är den snabb, internet funkar och den är som ny. Känns rikigt bra haha. Sitter och väntar på att andra avenyn ska börja nu och gustav åkte just iväg och skulle lämna pengar till någon kompis så passade på att blogga lite när jag ändå sitter vid datan för första gången på länge ( min data då alltså )

Har varit ute på en lång promend med Beckan innan också, känner mig lite duktig. Var väl ute någon timme så det var skönt, annars hade det varit skola hela dagen typ. Var och käkade på jensens innan på dagen med Beckan också, verkligen mysigt! Och såklart gott, haha. Helt sold på det stället, tröttnar aldrig. Äter där typ en gång i veckan haha, inte så konstigt att mina pengar tar slut när jag köper mat för allt? Hmm, får bli en bättring tror jag. Vill ju kunna visa mig ute under sommaren 2010 också ;)

Nä nu ska jag gosa ner mig i soffan och vänta tills min man kommer hem, så blir det gows och andra avenyn. Ha det en fortsatt bra kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback