20e februari 2010

Gud vad tiden går fort, redan den 20 och det innebär att februari snart är slut och det är redan mars? Herregud hinner inte med, snart fyller jag år. Det kändes som om det var ganska nyss jag gjorde det ju? Ett helt år sen, ja det går fortare än vad man tror alltså.

Hur är det med er idag då? Sovit gott? Det har iaf jag gjort, somnade till resultatet av let´s dance helt slut verkligen. Det var en mysig dag igår, åt gott och bara hade det mysigt med pojkvännen ♥ Kan vara skönt med såna dagar också, eller vad säger ni? Hur tillbringade ni gårdagen?

Idag ska vi nog sitta hos killen och dricka, några av hans polare kommer nog också hit. Det var vad som sas igår iaf men man vet aldrig, det kan ändras lika fort igen. Eller ja killar har väldigt dåligt minne och bestämmer annat ist, så får väl se men det är det jag tror iaf, får väl återkomma. Ska sätta mig och rensa lite bland min musik nu tänkte jag, fick gjort lite igår iaf till c kom jag, så får fortsätta lite nu :) Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback