Svar till ett fan

Fråga:
ett stort fan!


hej:) för några år sen hade du en låt som hette " jag ser honom gå under" på din lunarstorm , den var otroligt bra men synd nog tog du bort den:( har du den sparad någonstans eller finns det någonstans man kan hitta den?
you rock!

Svar:
Hejhej, kul att du diggar ;) Ja det har jag nog på den externa hårdisken någonstans, så om du addar min msn [email protected] så skulle jag kunna skicka den till dig nästa gång jag är inne där ( men det kan dröja innan jag kommer in eftersom jag sällan andvänder den ) Men håll ögonen öppna och skriv när jag är inne där så skickar jag den till dig :)

Kommentarer
Remylinea säger:

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-06-04 | 16:09:23
Bloggadress: http://remylinea.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback