5e april 2010

Ni får ursäkta, blev inget bloggande idag ( förutom nu då ) har haft fullt upp hela dagen.

Först gjorde jag klart och skickade in min romananlays som skulle in i svenskan, sen åkte jag iväg och jobbade när jag kom hem var klockan redan fyra så då käkade vi bara snabbt sen hade jag och pappa bestämt oss för att åka ut och övningsköra och det gick faktiskt bra. Med tanke på att jag bara kört ute på vägarna tre gånger innan, detta var alltså fjärde gången så gick det riktigt bra tycker jag. Övade på att dragläge och lite sånt.

Sen har jag och gustav bara slappat och kollat film, köpte pizza och mysade i soffan. Nu är det dags för sängen eller ja jag ligger redan i sängen men nu är det dags för att sova. Klockan är ändå snart tolv så det är väl dags, skönt med en lång sovmorgon sen haha. Stackars gustav måste upp och jobba, men men är man en stor pojke så är man haha. Godnatt på er, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback