Skönt

Nu har jag läst dom sista sidorna som jag skulle läsa i körskole boken, städat klart och tagit mig en dusch. Den duschen satt riktigt fint ska jag säga, känner mig som en ny människa. Tänkte göra mig lite mat snart, även läsa i boken som jag valt te svenskan som börjar bli riktigt spännande nu. Igår gick hennes 2 bok på tv, kommisarien och havet - i denna still natt. Jag läser hennes 4 bok men är grymt besviken på filmerna, inte alls som i böckerna, inte samma namn och dubbade ! Nej usch, det gillar jag verkligen inte någon mer som sett dom och håller med? Jag frågade min bror som inte läs böckerna, han tyckte dom va bra och märkte inte ens att det va dubbad? haha hur kan man inte göra det? det va det enda jag tänkte på under första filmen, så störande ! Nej nu ska jag börja skriva på essä som vi ska ha klart, hmm vet inte när man det är ju alltid bra att börja i tid :) skriver mera sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback