Handledar kurs

Igår va det skolan sen efter det handledar kurs, ganska segt va det .. eller väldigt segt men han som pratade va bra och det gjorde inte det hela lika tråkigt. Så till alla er som bor i gbg och inte gått handledar kursen än så kan jag rekomendera Bosses trakikskola som ligger i kungälv. Sen fick jag reda på en annan nyhet igår, jag ser knappt på mitt ena öga. Det va 7 rader man skulle läsa med vänseter ögast läste jag ända ner, men med höger ögast läste jag bra fram till knappt 3 så snacka om dålig syn? Idag måste jag gå och kolla mig hos en optiker för att få köra bil så det kanske blir glasögon för min del, suck ! Men eftersom det bara är ett öga och det är så stor skillnad mellan dom vet jag inte riktigt hur det blir, men något måste det ju bli? Kanske df jag alltid har ont i huvudet när jag läser och sånt, hmm. Nej nu ska jag ta mig något att käka, skirver mera sen !

Kommentarer
Terry Terry boom boom säger:

Haha, snabb tjej, de va ju där jag va ;p

2009-09-05 | 00:37:13
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback