Fel på synen

Kom just hem ifrån tims optik, skulle ju vad det va för fel på min syn men det fanns ingen tid så fick en nästa fredag ist så ska dit om en vecka och då visar det sig vad det är. Tänkte att jag skulle ha slapp kväll tillsammans med N idag, laddade ner en film för ett par dagar sedan som vi skulle se då egentligen men va för mycket i skolan så vi sa att vi skulle ta det idag. Men tydligen hade hon andra planer inför kvällen så det blir väl att titta själv, eller om någon vill komma och göra mig sälskap? Isf ring :) Nu ska jag fortsätta med rensningen av musik i itunes, trodde inte det skulle ta sådan tid men joda har man nästan 3000 låtar så tar det tid att lyssna igenom, besämma vilka man ska ha och inte. Men men skriver mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback