Bygger om i bloggen

Som ni ser så har jag gjort om lite i bloggen eller ja försökt göra om haha, det går inte så bra för mig eller det blir inte som jag vill helt enkelt. Så någon dom är duktigt på det där med design och sådär får hemskt gärna hjälpa mig (A) haha, så alla frivilliga kan ju skriva ! Tror dock inte så många är det, så ja .. Men man vet aldrig, får hoppas. Nu ska jag sätta mig och skriva på en låt som jag hade tänkt få klart tills imorgon men vi får väl se hur det går. Godnatt på er så hörs vi imorgon

/ E

Kommentarer
Sanna säger:

sv: det är för hover färgen är vit ;) leta upp stycket som ser ut såhär i stilmallen, och ändra hover färgen till ffffff.



.entrymeta a { color: #ff89aa; }

.entrymeta a:hover { color: #ffffff; }

2009-09-23 | 04:51:55
Bloggadress: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback