Inte mycket bloggande

Det blir inte mkt bloggande nu på sista tiden, utan det är så mycket annat som jag tycker är viktigare att lägga tid på som gör att det inte blir så. Men men, ibland kommer det ett inlägg men dock inte varje dag. Ni förstår säkert. Nu ska jag börja göra iordning mig för att sedan åka in till skolan och ha trafik, sen blir det bio med Noomie, Therése och Pontus. Det ska bli riktigt kul, längesedan vi gjorde något nu och Pontus fyllar ju snart så får ju passa på att ses nu innan <3

Igår var jag hemma hos gustav typ hela dagen, jag han och Therése tittade på dom två nya johan falk filmerna, den sista va dock lite seg men det kanske va för att vi såg dom sådär efter varan men blir ju lite trött då. Eller så var den det helt enkelt? Jag vet inte riktigt, men den 3 filmen av dom nya var riktigt bra så alla som gillar johan falks tidigare filmer ska defenitivt se dom också.

Nä nu hinner jag inte sitta framför datan mera om jag ska hinna göra mat och fixa mig också, kan ju inte vara slapp varje dag. Fast det är jag ju typ, mjukis och stora tjöror är min grej haha. Så idag får det inte bli mjukis och tjock tröja lure fin får man väl vara ibland haha. Skriver kanske mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback