Godmorgon

Godmorgon !

Ja eller jag har ju varit vaken ett tag nu, vaknade först vid 6 tiden när gustav skulle åka och jobba. Trodde aldrig jag skulle somna om men jodå :P Fast vaknade när han kom hem vid 9 tiden igen och efter det kunde jag inte somna om sen var det ju ändå så fint väder ute idag så kände att jag lika bra kunde vara uppe haha. Tråkigt att vara här själv bara medans han jobbar, men han kommer ju vid 12 igen och då ska jag åka hem så det är ju inte så långt kvar. Eller om jag ska ta en promenad med edvin idag kanske? Får kolla på det hade varit mysigt !

Nä nu ska jag nog se på lite tv tänkte jag, datan blir rätt tråkig efter en stund måste jag säga haha. Vill hem också för jag hittade två as snygga tavlor på ullared igår också som jag vill hem och sätta upp (A) men nu är det inte långt kvar till gustav kommer hem igen, så det är ju bra. Ha det fint så länge så hörs vi senare !

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback