Lite smått och gott

Först och främst vill jag tack alla er som skickade in tips eller ja alla och alla, ni som gjord det :) uppskattas verkligen! Vad det blev skriver jag efter lördag eftersom det är hemligt ännu så vill inte avslöja något här än, men tror nog han kommer bli super glad för det han får. Det händer inte så mycket nu för tiden, eller jo skolan tar upp den mästa tiden faktiskt. Masser med plugg och sen de tiden jag har över får bli att spendera med älsklingen och mina vänner, därför blir det inte mycket bloggande tyvärr får jag säga men det känns som om man tappat en del läsare nu och ni har blivit fruktansvärt dåliga på att kommentera, vad händer? haha.. kanske lika bra att lägga ner bloggandet om ändå ingen läser eller kommenterar .. hmm ja jag får se hur det blir med det. Nu ska jag plugga lite trafik tänkte jag, sen blir det till att ta en dusch och sedan åka till älsklingen och kolla på tv och mysa. Ikväll är det den nya serien morden på tv såg den sist också, den verkar faktiskt bra ! Men det som suger mest är ju att det går samtidigt som oskylidgt dömd och nu kom jag på att jag inte sätt förra veckans avsnitt av det så ska nog ta mig upp och göra det, men risken är stor att jag somnar gud va trött jag är. Skolan tar kål på mig men nu är det bara en dag kvar, wiie !

Imorgon blir det ännu en överaskning, sen fredag blir det bio med noomie, jocke och gustav <3 Ska se premiäran av den nya filmen 2012 och det ser jag verkligen fram imot. Ska bli riktigt trevligt, sen lördag fyller älsklingen år så då blir det nog mys förmodligen om han inte får sig att fira med alkohol haha.. Det återstår att se helt enkelt. Nu blir det tv för annars somnar jag här och nu framför datan och det vill man ju inte göra..

/ E

Kommentarer
Elin säger:

Ja det är klart! Befinner ni er i London så är bara att höra av er så är ni självklart alltid välkomna! Annars kommer jag ju hem på besök under min semester :) Puss!

2009-11-11 | 22:02:02
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/
Jennie säger:

nej sluta inte skriva och ta mer bilder, jag vill att du accepterar mig i bilddagboken med :P

2009-11-12 | 20:27:20
Bloggadress: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback