Valbrog är iget för mig

Ja det har jag insett nu, detta var nog sista gången som jag drack på vabrog för nu har jag insett att det aldrig blir lyckat. Gårdage var betydligt bättre än förra året men njaa sådär lyckad blev den inte för min del. Jag blev FÖR full, haha för en gång skull kanske man ska säga? Ja sprit är nog inte min starka sida och det var det inte igår heller, usch nej. Blev först till att förfesta i lägenheten med Jocke och Noomie sen kom min bror och gjorde oss sälskap också. Sen vidare till Golden days dit också Putte kom, men han blev inte så långvarig. Det va ganska mycket folkt där men jag var inte på humör för att dansa och ha kul, va bara full och trött. Ville bara hem och få sova så jag och Noomie åkte hem, Jocke stannade med min bror men det varade inte länge. Noomie fick gå ut och möta honom och under tiden somnade jag haha , lyckat? Njaa inte sådär jätte kanske. Så vettufan faktiskt om det blir något mer drickande för mig på valborg? haha. Resten av denna helgen blir det till att ta det lugnt, kom på att jag ringde nog många samtala eller smsade folk jag inte borde igår så alla som fått det ta inte illa upp eller något, jag var bara jätte full. Haha , nej snart ska vi åka te städet som jag har lovat att hjälpa henne med. Alltid gott med extra pengar, haha. Men nu måste jag fixa iordning mig för bussen går 20 över.. Hur var eran valborg? Och hur tillbringade ni eran? Hoppas den var mer lyckad än min hihi. Ha det bra alla hörs säkert.

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback