Tack <3

Jag kan verkligen vara glad för att jag har dig, du är den som alltid ställer upp som finns där vad som än händer och som jag vet att jag kan vända mig till, du är äkta vän. Om jag är ledsen behövs det inga ord, för du ser. När jag bara vill gråta är det du som får mig att skratta ist. Du ger mig något som jag trodde jag hade förlorat, du ger mig lycka, du är lycka ! Varje gång jag ser på dig blir jag stark, du gör mig stark. Det är sant som det är sagt, hoppar du hoppar jag. Utan dig i mitt liv skulle allting sakna mening. Ett liv utan dig är inget liv för mig. Du är älskad för den du är och du behöver aldrig vara någon annan för du är bra som du är, du är unik. Du är en riktig ängel för du har räddat mitt liv, åh fått mig att förstå att livet kan vara vackert och med dig så är allting det. Jag vill bara säga tack, för att du är en sån underbar vän <3

<3

Kommentarer
Noomie säger:

nej nu börjar jag nästa gråta... tack detta gjorde min dag. du är bäst min ängel älskar dig <3

2009-05-23 | 14:06:21
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback