Skol trött

Ja idag hade vi nationella prov i matte och det var inte det lättaste, usch matte är inte min grej men hoppas verkligen jag får G för orkar inte gå om hela matte A kursen IGEN.. gick halva förra året men sen var vi så " sega " tydligen så nu när jag bytte klass fick vi gå om allt igen. Och jag pallar inte göra det ännu ett år, suck. Är så trött på skolan nu så det finns inte. Kan den inte bara ta slut? Nu sitter jag här med ännu ett arbete som ska in imorgon och det ska vara på minst 5 sidor och ämnet är propaganda. Finns inte så mycket att skriva om det eller jo det finns väll mycket att skriva men allt är ju nästan bara om hitler och det känns som man bara skriver samma sak hela tiden, suck. jaja får la göra mitt bästa, orkar fakiskt inte lägga ner så himla massa tid. Glad om jag får G satsar mer på alla ämnen efter sommaren känner jag. Nej nu måste jag fortsätta skriva så jag hinner bli klar idag eller vilket jag måste bli, buhu ! Önska mig lycka till , skriver mera senare ( om jag hinner )

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback