Gårdagen och lite om idag

Ja gården hur ska man beskriva den, hmm .. till en början var det riktigt lyckat mysigt och sådär men sedan brast det och ingenting var speciellt kul.. varken stämmningen eller folket som kom senare så det blev till att dra ganska tidigt var hemma vid halv tre ungefär. Men jag är glad att jag gick för folket var ju ingen höjdare om man säger så.. ( vissa av dom då ) nämner inga namn, dom vet nog själva vilka dom är.. men hade ändå trevligt till en bärjan så tack så mycket tjejor och pojkar för gårdagen.. Ska plugga nu så lägger upp bilder ifrån gårdagen senare. Kom just hem ifrån jobbat nu, usch va segt det var.. men vad gör man inte för pengar haha. Nej nu ska jag faktiskt få något gjort om jag inte hinner somna innan, vi får väll hoppas att jag inte somnar eller vad säger ni? haha, skriver mera sen puss på er

Peace and love

Kommentarer
cryylv säger:

Jobba är mindre kul. Men men , man måste ju få in lite pengar ibland :P Thats life

2009-05-24 | 17:43:05
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback